Hallo ik ben medium Anja, door al mijn ervaringen in het leven is geen vraag mij te gek om jou door moeilijke periodes heen te coachen maar tevens heb ik ook een luisterend oor. Ik kan ook met behulp van mijn kaartjes en of pendel zoeken naar de juiste weg in te slaan en dit doe ik steeds met een lach en een traan. Dus zit je even vast in iets aarzel niet om mij heel eventjes te bellen. Tot snel, veel liefs Anja.
Getuigenissen Anja
Anja verdient een dikke duim want ze is heel gemoedelijk en ziet alles glashelder. Ze brengt boodschappen die er toe doen zodat je opgeladen bent na het gesprek. Een hele lieve dankjewel Anja.
Lu
Heel mooi gesprek gehad leuk vrouw en nu gaan hopen dat Anja gelijk krijgt ga haar zeker nog een keer bellen
annie
De kracht die ik kwijt was heeft Anja samen met mij teruggevonden, bedankt lieverd
Giusy
Dank jewel lieverd
Ewelina
Anja is een fijne, integere vrouw met een mooie gave! Ze ziet en voelt goed aan wat er speelt, en geeft je hoop en moed!
Anoniem
Lieve Anja bedankt voor je eerlijke Reading. Je voelt veel aan. Het doet deugd om te weten dat ik altijd bij je terecht kan. Bedank L.
Lamia
Anja is een fijn en lief persoon, blij dat ik haar heb mogen ontvangen. Ze heeft een luisterend oor, feedback wat voor mij heel fijn was, met goede adviezen. Goede raad, boven al je bent een top vrouw Anja.
Dank je wel voor ons gesprek.
Mieke
DIKKE merci voor de weerom treffende boodschap op exact wat er speelt momenteel. Ik hoop idd dat er snel duiding komt.
Aleyna
Hoi Anja,
Ik heb je net gesproken, ik vond het een zeer fijn gesprek. Je bent een topper en bel je zeker nog eens terug,
Bedankt
Liefs n
Nena
Zeer spontane vrouw Anja, ik wacht geduldig af naar de voorspellingen, ik laat je zeker weten hoe alles verlopen is.